Usein kysytyt kysymykset | UKK

Tilaaminen ja maksaminen

Saat meiltä aina ilmoituksen ilmoittamaasi sähköpostiin kun tilauksesi on lähtenyt meiltä matkaan, jolloin voit seurata lähetyksen kulkua Postin seurantakoodin avulla. Normaali toimitusaikamme on 2-5 työpäivää ja mahdollisista viivästyksistä olemme sinuun pikimmiten yhteydessä sähköpostitse.

Jos tilausvahvistus ei ole saapunut sähköpostiisi, tarkistathan ensimmäisenä sähköpostisi roskapostikansion. Mikäli vahvistusta ei löydy, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse numeroon +358 44 724 8419 (arkisin 10-18, lauantai 10-14)!

Verkkokaupassamme on käytössä monipuoliset Klarna Checkoutin tarjoamat maksutavat, joiden joukosta löytyy varmasti jokaiselle sopiva vaihtoehto! Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat lasku, erämaksu, verkkopankit, MobilePay ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia! Lue käyttämistämme maksuvaihtoehdoista tarkemmin alta tai vieraile osoitteessa https://sievinet.fi/asiakaspalvelu/toimitus-ja-maksutavat/

Käytössämme ovat Postin monipuoliset toimitustavat, joista voit lukea lisää alta:

• Nouto lähimmästä postista. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Hinta 7,90 €
• Nouto postin valitsemastasi automaatista. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Hinta 7,90 €
• Toimitus suoraan kotiovellesi, Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen, ja soittaa ja sopii kanssasi sopivimman toimitusajankohdan. Hinta 12,90 €
• Postin toimitus työpaikalle. Hinta 12,90 €

Tilausta tehdessäsi voit myös valita toimitustavaksi noudon Tammisaaren myymälästämme. Tämä toimitustapa on sinulle maksuton ja voit noutaa tilauksesi myymälämme aukioloaikoina ma-pe klo 10.00-18.00 sekä lauantaina 9.00-14.00.

Normaali toimitusaikamme on 2-5 työpäivää ja teemme parhaamme, jotta tilauksesi saisit tilauksesi mahdollisimman pian!

Lahjakortit ja alennuskupongit

Jos sinulla on käytössä alennuskoodi verkkokauppaamme, voit syöttää sen ostoskorissa kohtaan ’’Kupongin koodi’’. Huomioithan, että alennuskoodi tulee syöttää ostoskorissa ennen kassalle siirtymistä!

Lahjakortin voit käyttää syöttämällä lahjakortin numeron Kassa -sivulla kohdassa 2. Syötä tiedot ja maksa tilaus. Klikkaa lopuksi ’’Käytä lahjakortti’’ painiketta, niin lahjakortti rekisteröityy tilauksellesi!

Sievinet -verkkokaupan lahjakorteissa ei ole aikarajoituksia, voit siis käyttää lahjakortin milloin tahansa!

Kyllä, lahjakortteja voi käyttää myös alennettuihin tuotteisiin ja alennusmyyntien aikana!

Voit käyttää lahjakorttia useampaan ostokseen niin kauan kuin kortilla on saldoa jäljellä. Huomioithan, että lahjakortin jäännösarvoa ei voi muuttaa rahaksi.

Palautukset ja vaihdot

Meiltä tilatessasi sinulla on aina 30 päivän täysi vaihto- ja palautusoikeus! Tuotteen vaihtaminen tai tarvittaessa palauttaminen on todella helppoa – tilauksesi mukana saat palautus- ja vaihtolomakkeen, josta löydät myös Postin asiakaspalautustunnuksen. Täytä palautus- ja vaihtolomake, laita se paketin sisälle ja sulje paketti huolellisesti. Vie paketti Postin toimipisteeseen ja kerro asiakaspalautustunnus virkailijalle. Muistathan myös ottaa kuitin lähetyksestä virkailijalta.

Huomioithan, että palautuksesta on aina ilmoitettava etukäteen joko sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numeroon +358 44 724 8419 (arkisin 10-18, lauantai 10-14)!

Palautettavan tuotteen täytyy aina olla käyttämätön ja uutta vastaavassa kunnossa. Palautuksesta veloitamme 7,90 euron palautusmaksun, koska haluamme kannustaa ihmisiä kohti vastuullisempaa ostamista ja harkitumpia ostopäätöksiä. Tuotteen vaihdon esimerkiksi toiseen kokoon voit tehdä yhden kerran ilmaiseksi.

Mikäli tilauksesta puuttuu lähetyslista sekä palautusohjeet, näet palautusohjeet täältä https://sievinet.fi/asiakaspalvelu/toimitusehdot/ tai kohdasta 1.

Jos et löydä Postin asiakaspalautustunnusta tilauksen mukana tulleesta lähetyslistasta / palautuslomakkeesta, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse [email protected] tai soittamalla meille puhelimitse numeroon +358 44 724 8419 (arkisin 10-18, lauantai 10-14)!

Tuotteet ja takuu

Oikean kenkäkoon valitseminen on todella tärkeää, jotta jalkineet palvelevat parhaalla mahdollisella tavalla! Katso täältä yksityiskohtaiset ohjeet oikean koon valintaan https://sievinet.fi/asiakaspalvelu/ominaisuudet-ja-kokotaulukko/

Lestillä tarkoitetaan alun perin jalkaterää muistuttavaa muottia, jonka ympärille kenkä rakennetaan valmistusvaiheessa. Lestejä on olemassa eri kokoisia ja mallisia, sillä jokaisen jalat ovat yksilölliset eikä sama kenkä tai lesti välttämättä sovi kaikille. Sievin valikoimasta on saatavilla todella monia kenkiä myös XL-lestisenä, joka antaa jaloille ja varpaille enemmän tilaa. Leveämpi lesti siis tarkoittaa sitä, että kengässä on erityisesti leveyssuunnassa lisätilaa!

Sievin Jalkine myöntää valmistamilleen kengille 12kk takuun, joka lasketaan alkavaksi ostopäivästä lähtien. Takuu korvaa tuotteiden mahdolliset materiaali- ja valmistusvirheet. Lue lisää Sievi jalkineiden takuuehdoista täältä: https://www.sievi.com/fi/palaute/takuuehdot

Huomioithan, että outlet ja 2-laadun tuotteille ei myönnetä Sievin normaalia 12kk mittaista takuuta.

Kaikki Sievi jalkineet suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa!

Muut

Nopeinten saat meidät kiinni soittamalla numeroon +358 44 724 8419 (arkisin 10-18, lauantai 10-14). Voit myös laittaa meille sähköpostia [email protected] – pyrimme vastaamaan mahdollisimman pian saapuneisiin viesteihin!

Mikäli olet yrityksen edustaja ja olet kiinnostunut tilaamaan isomman (yli 10kpl) erän laadukkaita Sievi jalkineita esimerkiksi työntekijöillesi, laitathan meille sähköpostia [email protected] tai soita numeroon +35840589744 – palvelemme mielellämme!

Lue lisää myös yrityksille suunnatusta Sievi Sovituspalvelustamme täältä! https://sievinet.fi/asiakaspalvelu/sievinet-sovituspalvelu/

Mahtavaa, että haluat kuulla meistä ja tarjouksistamme lisää! Voit liittyä postituslistallemme joko tilauksen teon yhteydessä, tai verkkokauppamme etusivulta löytyvät ’’Tilaa uutiskirjeemme’’ -osion alta. Liittymiseen tarvitsemme vain sähköpostiosoitteesi!

Jos et halua enää kuulla tarjouksistamme ensimmäisenä, voit poistua postituslistalta uutiskirjeen lopussa olevan ’’Poistu postituslistalta’’ painikkeen kautta. Vaihtoehtoisesti voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse [email protected]